Botten...

Jag och min mage är inte riktigt vänner idag. Vaknade med en orolig mage och sedan var vi igång. Som tur är känner jag mig inte sjuk, varken feber eller någon värk. Bara en taskig mage. Den magen tackar jag Mille för ;-)

Dagen skulle bjudit på jobb men med tanke på vart jag jobbar är man inte välkommen i sådana här lägen. Och i ärlighetens namn vill jag inte vara där heller.
Nu får jag två dagar på mig att få ordning på lilla magen innan jag stämplar in torsdag eftermiddag för min jobbhelg. Denna helgen ska också spenderas på jobbet och inte på sjukan ;-)

Kvällen ska jag spendera i mitt hörn i soffan...annars blir det på toan ;-) Nej hoppas att det lugnar ner sig. Måste ju se Halv åtta hos mig ikväll, är ju härifrån stan =) Måste spana och se om det är någon man känner igen!
Men innan det tar vi lite lek och bus med grabbarna innan dom stupar i säng =)

KRAM på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback