Kalajsat klart


Melle fick själv bestämma vad han skulle ha på tårtan. Självklart ska det vara godis ;-)

Dagens lilla kalas är nu över. Gästerna har åkt hem och vi pustar ut i soffan. Barnen har en sockerpeak just nu och vi inväntar att den ska lägga sig. När den väl gör det kommer dom vara redo för sängen =)

Melle har fått massor av fina presenter. Tack alla snälla för att ni kom hit och firade Melles 3 årsdag!
Bla fick han ett självgående briotåg, en resväska, DVDfilm, kläder, sparbössa + pengar (aldrig ge bort en sparbössa utan pengar!), ritbräda. Även lilla Mille fick en tröja men brorsans presenter var mer intressanta - som alltid!
Vi har mumsat tårta, bullar och kakor så det står härliga till. Fick i mig min första kopp kaffe sedan i torsdag. Och vet ni vad?! Den sista lilla huvudvärken försvann efter det =D Skönt att kunna slappna av, för det går verkligen inte helt när huvudet bankar.


Ljushuvud?! ;-)



När barnen somnat ska jag ta mig en dusch. Det är tidig morgon på jobbet. Har inventering, då gäller det att vara pigg och allert ;-)
Men innan vi tar kväll ska jag och älsklingen försöka ta igen förlorad tid. I fredags var jag sjuk, igår värkte huvudet sönder mig så jag somnade 20. Ikväll kanske vi hinner mysa lite innan sängen kommer kalla =)

Ha en trevlig kväll!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback