Mersmak

Jag vill nu har mer sol och värme! Den här dagen har bjudit på underbart vårväder och hade det inte blåst så hade jag njutit ännu mer ;-)
Var en skön promenad till och från dagis efter jobbet. Alltid lika skönt att ta en rask promenad efter att man varit inne och jobbat hela dagen. Det ger mig tid att rensa huvudet och få påfyllnad av energin. Nu längtar jag bara tills våren kommer på riktigt...

Hela familjen sitter nu i soffan och tittar på film. Vi befinner oss nog alla i någon form av matkoma. Slog till med en hemmagjord lasange idag. Lite aubergin i gör den ännu mer matig och god. Testa nästa gång, skiva den fint och lägg den mellan ett lager =) Själv är jag extra glad eftersom det blev en bit över. Matlådan fixad inför morgondagens jobb ;-)

När barnen somnat blir det en latte. Behövligt för annars somnar nog den här maman lite för tidigt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback