Soffhäng




Mille har slagit rekord i att inte sova som sjukling. 20 min somnade han in. Det gav mig tid till att duscha och klä på mig. Nu är han uppe och är inte på sitt bästa humör.
Melle däremot har sovit i två timmar. Han är pigg och verkar mycket bättre. Jag ser gärna att det vänder och att dom som sagt är feberfria imorgon.
Får man vara så ärlig och säga att det ska bli skönt att gå iväg och jobba?! Jag tycker verkligen det. Har inte sovit vettigt på två nätter och med tanke på att jag försökt att tillfredställa den lilles behov gör att huvudet är i ett kaos. Hinkar kaffe och försöker att hålla mig vaken ;-)

Får ändå se det som att vi hade mysigt framför filmen tidigare under dagen. Mille låg och tittade, pratade och var mysig. Men sen kommer myrorna och då får han lite extra spring i benen. Är inte lätt då storebror vill sova och inte behöver bli störd. Kallas det ett moment 22 då??!! ;-)

Får se om jag orkar blogga mer ikväll då jag kommer hem. Tror det blir lite mat och sedan sängen. Behöver all sömn jag kan få!

Ha en trevlig eftermiddag!
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback