En ny omgång


I väntan på en biltvätt igår.

Christian och Melle var hos doktorn igår. Jag och Mille valde under tiden att åka och tvätta en skitig bil. Solen sken och bilen blev sådär ren ;-)
Lagom när vi var klara hämtade vi grabbarna som var klara på rekordtid! Ingen urinvägsinfektion men dock en öroninflamation!!! Jippi en till =D Så nu väntar en fem dagar lång kur till. Det betyder fem dagar med VAB för oss!!
Gissa om jag kommer vara som en fri fånge på fredag då båda barnen traskar iväg till fredagsmyset på dagis. Det är förutsatt att dom inte blir sjuka IGEN!? Har fått nog av att vara hemma med sjuka barn nu. Är mycket hellre hemma med friska, är inte lika gnälligt då ;-)

Magen är nu mätt av hemmagjorda köttbullar i tomatsås. Barnen badar och jag har ÄNTLIGEN jobbat. Synd bara att jag får ta första dagen med VAB imorgon. Men jag slipper undan resten av veckan ;-) Ja jag älskar verkligen mitt jobb, det kanske märks!?
Kvällen bjuder på lite bus med barnen innan sängen väntar för deras del. Imorgon är det dagis för Mille, mellan 9-14.  Jag och Melle får vara hemma och mysa, inte fel det heller =)

Dags att ta upp busiga barn nu ;-)
Bloggar mer senare under kvällen men det är när trollen sover =)

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback