Energi!!

Promenad med frisk luft och fina vännen mig fick huvudet att fungera igen. Tänk att det är dom små sakerna i den stora vardagen som gör en pigg och allert =D
Var bra seg i kroppen och huvudet när jag skulle hämta grabbarna men min promenad till dagis hjälpte. Med musik i öronen traskade jag på i ett bra tempo. Är inte många nackdelar med att ha en bit till dagis. Det är gratis motion och med tanke på alla semlor som vi trycker i oss där kan det behövas ;-) Är även egentid och med allt liv som är omkring en hela dagarna kan det behövas.

Barnen leker på Melles rum och jag rensar bland gamla tidningar. Idag ryker det gamla soffbordet. Har haft en duk på hela tiden pga av alla små märken som blivit med åren. Tror inte att grabbarna kommer skona det nya med sina leksaker men samtidigt kostar det inte så mycket. Då kan jag investera i ett nytt snyggt om några år ;-)

Ville bara kika in och önska er en trevlig eftermiddag. Bloggar mer ikväll när vi kommit iordning!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback