Första jobbdagen på 2012

God kväll!
Har precis fått en mycket ledsen Mille att somna. Lillkillen är i vanliga fall en liten kamin men när han blir så här är hela håret och pyjamasen genomblöt. Lider med honom när jag drar mina fingrar genom hans hår och formar små frisyrer. Det är precis som när han är nybadad.
Men nu sover han i allafall efter liten sång och att pappa höll hans ben. Vet inte om det är magen som spökar lite, han har nämligen varit lite småkass under dagen!? Vi hoppas på att det är bättre imorgon!

Idag har det jobbats, 06.30-15.00. Tiden sprang iväg och helt plötsligt var jag hemma =) Älskar den känslan när dagarna bara springer förbi =)
Den här veckan är Christian hemma med barnen, dom har lite vinterlov =) Så att jag har en vecka med ganska ok tider gör inget. Att få komma hem till eftermiddagsfika är bara mysigt.
Vi får lite mer tid ihop och kan både leka och fixa små ärenden. Idag blev det en tripp för att inhandla en ny dammsugare. Kom hem med en liten smidig och betydligt mycket bättre dammsugare än förgångaren ;-)
Vad morgondagen bjuder på när jag kommer hem vet jag inte. Vi gör lite vad som faller oss in. Därför jag älskar sådana här veckor =)

Nu blir det en film i soffan innan sängen kallar. Imorgon är det inte lika tidig uppstigning =)
God kväll bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback