Goda nyheter!



Jag och Melle åkte iväg och handlade efter att familjen vaknat. Ja vi sov alla i närmare 2 timmar =)

Har blivit frälst i Kesella med bitar av hallon i. Tror inte ni anar hur god den är. Vaniljkesellan kan lätt bli för "äckligt" söt. Den här smakar gott sött, förstår ni =)
Mitt bland brödhyllorna hade någon dumtar en annan nyhet. Ballerina cookies med nougatfyllning. Självklart att även den åkte ner i vagnen. Men inget av detta ska vi äta idag. Kesselan äter jag till frukost innan jobbet och kakorna blir till kvällen då farmor ska äta här med oss =)

Nu har vi en paj som ska ut ur ugnen. Lite kvällsfika med latte innan barnen ska gå till sängs.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Lisah säger:

Åhh, kesella till frukost alltså ;-D det är nästan så jag börjar tro jag kan skymta en äggvitedunk i ditt kylskåp snart..? :-P haha

2012-01-31 | 08:25:51
Bloggadress: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/
Anonym säger:

Nej lilla Lisah det kommer du aldrig att få se i mitt kylskåp ;-)

2012-01-31 | 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback