Måndag!

Ny vecka IGEN. Helt otroligt vad fort veckor och helger går, både på gott och ont!

Idag har det varit jobb. Slutar alltid skapligt på måndagar om jag öppnar. Och idag var lite extra lyx eftersom även Christian gjorde det. Han hämtade grabbarna redan vid 13.30 på dagis. Så när jag kom hem var det full fart här hemma =) Skönt att börja veckan så.

Måndagar är bad för Melle och idag blir det han och jag som åker iväg. Eftersom farmor kommer hit är Mille, Christian och hon kvar här hemma. Dom passar på att fixa pannkakor tills vi kommer hem =) Melle har fått bestämma middag idag och då blev det just pannkakor.

Nu ska jag ta mig en latte innan vi sticker ner till stan.
Blogger mer ikväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback