Min fina vän!



Jag kan inte mer än säga att jag har fina vänner omkring mig. Att få sådana här sms när man är sjuk gör att kroppen jobbar hundra gånger mer för att bli frisk. Det ger en otrolig boost samtidigt som jag nästan blir tårögd.
Mina vänner är som luft för mig, utan dom kan jag inte leva!

Tack underbara lilla Sofie för att du finns i mitt liv. Vet att jag lätt skulle göra samma sak för dig!
Och även tack till svärmor som kom förbi med fina tulpaner på kvällskvisten. Barnen fick godis och lite farmormys innan maten =)

Nu fortsätter jag att kurera mig i soffan. Imorgon blir det samma visa, inget jobb för in del. Men jag sattsar på söndag. Då blir det skratt och stoj med A =)

Trevlig kväll!
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback