SMILE!

Det är helg och jag har äntligen tid över till bloggen :)

I torsdags var det jobb hela dagen och på kvällen hade vi grabbarnas faster och man här. Middag och fika innan vi avslutade kvällen framför Sveriges värsta bilförare :)
Igår var det jobb och när jag kom hem var jag helt slut.
Ombyggnationen på jobbet i veckan resulterade i en jä*la massa varor. Vi plockade pall, sen plockade vi lite till ;) Mitt i allt detta var det löning och massor med folk. Spenderar gärna 10-20.15 på jobbet sådana dagar. Det är en skön trötthet i kroppen man kommer hem med :)

Gårdagskväkken bjöd på ost och kex. Lite antipasti och räkor i vitlök till det med ;) Åt och åt och så åt vi lite till. Efter det var jag så mätt och trött att jag somnade i soffan :) Helt ok avslut på arbetsveckan!

Idag blir det en sväng på stan. Kanske en ny jacka, vem vet ;) Ska träffa mina föräldrar en sväng också. Alltid kul att gå på stan med mamma. Mina shoppingbeslut blir mycket enklare ;)
Kvällen bjuder på middagsbesök i lugnan ro.

Nu blir det kaffe och sedan ner till stan!
KRAM!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback