Helgen är nära...

Ett pass kvar sen är det lite ledigt igen. Ser det som en extra lång helg då jag börjar först 15.30 på måndag =) Sista veckan innan semester, som jag längtar!
 
Just nu vill jag bara komma iväg till jobbet. Köra igenom den här dagen och sedan ta helg. Har ingen aning om vad som väntar men jag känner att jag bara vill dit! Konstigt men ibland är det bra att känna så..
Börjar lite tidigare än besräknat men det gör inget. Normalt efter jag lämnat grabbarna vid 11 går jag till jobbet ändå. Tar det lite lungt och läser någon tidning. Så att börja 11.15 gör inte alltför mycket =)
 
Vi sitter nu och väntar på att mormor och morfar ska dyka upp. Idag är det dom som ser efter grabbarna. Blir en kortis eftersom älsklingen går på semester runt 13 idag. Jag är inte alls avis ;-) Förhoppningsvis går nästa vecka lika snabbt som den här har gjort!?
 
Önskar er alla en FAB fredag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback