Kvällsfix för oss båda

Fick ett sms från bästa Maria att jag kunde titta förbi ikväll och få mitt hår fixat. Hur.härligt är inte det :D Jag med min utväxt och slitna toppar är i behov av omvårdnad ;-) 
Jag ser till att bli sommarfin medan min kära ser till att göra sommarfint hemma. Förhoppningsvis somnar grabbarna skapligt ikväll ;-) Trist att behöva måla sent på kvällen även om han börjar 10 imorgon.
 
Vi sitter nu i bilen och väntar på Mille och pappa som handlar färg. Tack vare min pappa har vi bra rabatt på en av de större och bättre färgbutikerna i stan ;-) 
Melle gav precis upp och somnade. Vi smet hem till mina föräldrar innan och duschade. Min syster var där så lite lek blev det med :-) Melle duschade med den stora ankan och hade det skoj - lättroad ;-)
 
Ikväll får ni följa mig på instagram (mrspille) och se min förvandling ;-)
 
KRAM.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback