MAC mineralize

 
Den här godingen använde jag för första gången igår. HELT UNDERBAR!!
Den är gjord på vulkanisk aska och har kanske inte den mest trevliga färg. Men jag tycker att det är klart den bästa på marknaden. Gäller att passa på att köpa den nu för den kommer bara under en begränsad tid. Min fick mamma tag på i Amsterdam när dom var där på semestern. Till Stockholm hade den inte anlänt i början av månaden men nu borde den ha kommit?
 
Till en början är den korning och man känner hur ren man blir. När man masserat in den så försvinner kornen och den blir till ett "lödder". Då är man ren och det är bara att skölja =) Går inget annat än att älska den!
 
Märkte tydligt på huden att den hade mer lyster efter jag smort in mig. Den känns som en bebisrumpa, len och mjuk =) Som ni märker är jag nog allt lite kär...;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback