Ordet lycka

 
Denna lilla tavla hittad jag i den stora staden igår. Tyckte den var så gullig och kostade knappt inget. Valet att köpa/inte köpa var långt ifrån svårt ;-)
 
Idag funderade jag lite på vart den skulle få sitta. Min första tanke i butiken hade varit någonstans i hallen. Men så under eftermiddagen slog det mig - hyllan i badrummet.
Nu när nya spegelskåpet är uppe fick mycket av det som stod här flytta. Gillar inte att ha massor med saker framme. Ser lätt så stökigt ut. Men brevid parfymflaskan gjorde den lilla tavlan sig bra =)
 
Kvällens middag blev inställd och är istället framflyttad. Lite trist men vädret är ju långt ifrån toppen. Om några helger försöker vi få till en date istället, och då kanske vädergudarna är på vår sida ;-)
Vi kunde ha valt att gå ut själva men jag väljer heller att spara det tills våra vänner kan följa med. Så när jag handlade efter mitt sallongsbesök fick massor av gott följa med hem ;-) Vi laddar upp för en riktigt myyyskväll, bara jag och min älskade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback