Rökt fläskfile

Jag är bara liiite ivägen för smurfarna =)
 
Här hemma tar vi igen oss efter en förmiddag med utelek och lunch. Vi har haft besök av rörmokare som fixat i badrummet. Ikväll blir det att måla tak och väggar en gång. Har även MASSOR med skräp som ska till tippen. Men vi ska nog hinna med allt innan kvällens slut ;-)
 
Lillebror ligger i soffan helt utslagen. Jag och Melle tittar på smurfarna och äter rökt fläskfile. Min förstfödda är lika frälst i det som jag ;-)
Gick lös på jobbet för ett tag sen och köpte flera stycken. Är så gott att ha till en enkel sallad eller äta bara som den är ;-)
Eftersom Melle älskar skinka så är det ganska självklart att han älskar fläskfilen med. Han riktigt frossar när han äter den ;-) Är bara glad att han gillar något annat än potatismos och pannkakor ;-)
 
När Mille vaknar blir det en sväng hem till mina föräldrar. Dom är just nu på väg till Amsterdam på semester men eftersom vår dusch inte funkar lånar vi deras. Så fram till onsdag får vi fara runt lite för att bli rena ;-)
 
Jag njuter av min semester, hoppas att ni också får göra det?! Är verkligen härligt väder som parkerat sig här =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback