SEMESTER!!

 
Strax efter 10 parkerade vi oss vid badet. Inte mycket folk och värmen hade inte slagit till på allvar än. Barnen hann knappt att klä av sig kläderna innan dom var i vattnet. Jag var inte sen att följa efter. Blev tom bad för min del idag =) Får säga att det var lite skönare än tidigare dagar. Och när vi skulle åka hem på eftermiddagen var det riktigt behagligt.
 
Vi har haft en superhärlig dag med bad, glassätande och siesta för Milles del ;-) Han gav upp efter lunch och sov gott i skuggan av en uppspänd handduk mellan våra solstolar.
Imorgon gör vi om samma sak. Varför ändra ett vinnande koncept ;-) Är så skönt att kunna sitta och dricka kaffe och titta på barnen när dom badar. Har bra uppsikt från "vårt" ställe =)
 
 
Nu sitter vi alla i soffan. Barnen är supertrötta men vill ha morgon NU. Efter middagen for vi iväg och köpte varsinn hov till grabbarna. Melle fick låna en av en tjej idag och han älskade att gå och fiska från bryggan =)
 
När barnen somnat tar jag mig ett svlakande glass med vitt. Fyllde på med en ny bag igår ;-)
 
Trevlig kväll i värmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback