Smyckesförvaring

 
När vi flyttade från huset valde jag att använda ett av våra gamla vitrinskåp som förvaring av mina smycken. Tidigare hade jag dom stående med olika hållare på byrån.
 
Men eftersom jag vill ha lite bättre ordning på sakerna valde jag ut det som används mest att ha i skåpet. Resten lade jag ner i fina små tygpåsar i byrån. Nu har jag ännu bättre koll på vart allting är. Förutom när grabbarna varit i farten ;-)
 
Ständigt är jag på jakt efter nya hållare, askar eller små neccesärer som jag kan fylla med örhängen eller armband. Halsbanden har jag gärna hängande. Blir mindre trassel då =)
Alla klockar håller vi koll på i den specialbeställda väskan. Den rymmer 24 klockor och i ärlighetens namn skulle vi behöva en till ;-) Här hemma ser vi klockan som en accesoar.
Lite sorgligt är det bara att min Armani försvann i flytten och har aldrig kommit tillbaka. Funderar starkt på att köpa en ny, älskade den verkligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback