Svett, svettigare, svettigast

JA, vi ska fixa en list där mellanvägg tidigare var ;-)
 
Kan inte rekomendera någon att ge sig ut och springa innan solen gått ner idag. Var fruktansvärt varmt! Orkade inte springa hela min runda utan fick ge upp.
Tror jag inte tagit på mig löparskorna på en månad. Märktes då jag tappat en del av konditionen. Har även druckit lite dåligt så jag hade inget att ta av på slutet. Svetten fullkomligt rann när jag klev innanför dörren =) Men skönt var det.
 
Imorgon blir det en en tur tidigt på morgonen eller sent på kvällen men ut ska jag. Går inte komma bort från hur skönt det känns nu efter då man är nyduschad =)
 
Lite senare ska jag lägga upp lite bilder från vår härliga dag. Har hunnit med både tågtur och bad =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback