Coffee NOW...please



Måste sätta på kaffet snart. Huvudet värker och snart åker rullgardinen ner framför ögonen. Varför skulle jag vara så dum och inte diska kannan för hand???? Nu står den i diskmaskinen och den är snart klar. Då blir det en balja med kaffe ;-)

Den här veckan såg väldigt intensiv ut till en början men nu har den lättat upp. Imorgon skulle jag stängt men öppnar. Visst att det körde ihop sig lite men även det är löst. Har utvecklingssamtal på dagis imorgon - spännande :-) Alltid lika intressant att höra hur det går för mina grabbar om dagarna.
Fredagen är blank. Då är jag ledig när älsklingen är borta hela dagen. Lite synd men nu var vi tvungna att lösa det så. Har ju helgen ihop :-)

Idag blir det en kväll på jobbet. Känns lite segt nu men vet att det lättar till eftermiddagen. Tur har jag några timmar med A innan han slutar. Får vara glad för det lilla ;-)
Ska kanske ta en dusch nu och se om jag vaknar till lite innan kaffet är klart. Usch för att behöva vara så här seg...

Have a nice day!


Trackback