En sommardag att vänta

Solen lyser från en blå himmel och enligt vädret ska det bli ca 22 grader idag. Hur härligt låter inte det =D

Ska försöka att njuta lite av den här dagen. Börjar kl 13 idag och innan dess är det dagis och gummistövelshopping på schemat. Milles stövlar på dagis är för små. Kan inte räkna med att vi kommer ha så här fint väder fram till deras sommarlov. Så ett par nya stövlar måste shoppas till dagis =) Tyvärr har han inga reserv hemma heller. Även dom har han växt ur. Helt sjukt vad han har växt under våren =)

Funderar på att styra kosan till stan efter jag lämnat grabbarna. Då kan jag njuta lite av dom varma stålarna innan jag stänger in mig på jobbet ;-) Men det verkar som om det fina vädret ska hålla i sig till midsommar. Kanske inte lika varmt som idag men ca 20 grader. Duger fint åt mig, allt utom regn är godkänt ;-)

Ska nu ta tag i lite tvätt och sedan en kopp kaffe. Njuta lite innan denna intensiva dag tar fart ;-)
Hoppas att ni får en fin dag med massor av sol!

KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback