Idag mår jag som jag förtjänar...

Det vill säga att jag mår underbart!!! Hade en sådan trevlig och mysig midsommar med Fam Lööke. Här snackar vi sillunch och sedan midsommarfirande i Sturefors. Ingen dans runt stången då barnen hellre lekte :-)
Efter det åkte vi hem, packade med oss lite mat och cyklade hem till våra vänner. Nu skulle även jag och Sofie få fira ;-)
Blev en god sommardrink och vin flr vår del. Vi ska ju nämligen jobba idag. Så huvudvärk är inget man vill ha då ;-) 
Vi avslutade kvällen med massor av grillat, färsk potatis, en god sallad och massor av såser. På det kaffe och lite godis. Efterrätt orkade ingen....än ;-) Härligt att sitta ute och prata och skratta. Vilket väder vi hade! Riktigt sommarväder. Inget regn, utan sol och värme.
När fitbollen började gick vi in och i halvlek avnjöt vi glass, jordgubbar, grädde, maränger och riven vit choklad. Gäller att gå all in ;-)
Mätta och glada kunde vi senare cykla hem och känna oss mycket nöjda över dagen. Tack fina vänner :-)
 
Nu är det snart dags att gå upp. Om en timme bötjar jag jobba. Hade hellre varit hemma med mina grabbar. Får ta igen det imorgon :-)
Bilder från gårdagen kommer ikväll när jag slutat jobba :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback