Kärlekens dag!

Den 6 juni är vår nationaldag. Visst kan man fira det. Men för mig är den 6/6 en speciell dag =)

Sen den 2004 är det min och min mans förlovningsdag. Tänka sig att för 8 år sedan valde vi att byta ringar. I höst betyder det att vi varit tillsammans i 9 år - helt otroligt!! Jag visste redan då att jag hittat min make och pappan till mina barn. Att åldras ihop ser jag fram emot, alla fina år och minnen som vi har och ska skapa ihop!

Inte nog med att vi har förlovningsdag idag. Våra fina vänner Sofie och Lööke delar den med oss =) Tycker det är helt otroligt att vi kan fira kärleken samtidigt ♥ Så vi säger självklart även grattis till dom!!

Hur ska ni spendera denna nationaldag?? Jag ska jobba några timmar med bästa A. Helt otroligt vad skoj det kommer bli ;-)

KRAMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback