Puffy Mama

 
Trött efter en dags jobb. Trodde aldrig att den skulle ta slut =) Men med facit i hand får jag nog erkänna att den gick ganska så snabbt. Så nu får jag fira in min semester ;-)
 
Mina ögon har kliat och varit svullna hela dagen. Usch vad jobbigt det är när allt man vill göra är att klia. Det sista jag vill göra på jobbet är att klia mig med fingrarna. Blä så mycket äckligt man har på händerna när man handskas med pengar. Mycket konstigt har jag sett med. "Medicin" som snortats upp framför min chef. Ja då satt vi som fågelholkar =)
 
När barnen somnat ska jag fixa lite mat och mysa framför tvn. Lite vin i glaset och kanske längta lite efter mannen ;-) Han är iväg och äter middag och spelar poker med några grabbar. Frågar man honom är det nog livet. Nej men även han behöver komma iväg och få göra något annat än jobb och ta hand om barn. Egentid är viktigt även för min kära. Men jag kan nog erkänna att jag gärna firat in ledigheten med min make.
 
Ska nu ta och tvätta av mig den lilla mascara jag haft på mig idag. Ta ut linser och få på mig mina glasögon. Det är så typiskt att man inte har några ögondroppar när man som bäst behöver dom! Känner att ögonen måste få lite vila och avlastning.
 
Återkommer nog lite senare under kvällen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback