Rain over me

Vilken lördag vi vaknar upp till. Ösregn och utebliven löptur. Är nog mest det som jag är besviken över. Får se om det lättar till eftermiddagen eller kvällen =) Då ska jag snöra på mig skorna och ge mig ut. Längtar faktiskt =)

Snart ska vi fixa till oss här hemma och ta bilen ut på landet. Ramona och Mencken ska få sig ett besök av oss =) Men som vanligt när vi åker det faller regnet. Inget skoj då det blir svårt att vara ute. Annars är det perfekt för grabbarna där, massor med skog men även öppna ytor.
Får bli en fika och så får grabbarna busa med Tiger istället. Tror dom blir nästan lika glada för det =) Själv ska jag studera deras badtunna lite närmare ;-)

Melle är mycket piggare idag. Igår fick han behålla allt och började även att äta lite mer. Var även ute och andades lite luft igår. Var som att se en ko släppas ut på våren =) Så därför flyr vi en sväng ut till landet. Alla behöver vi komma iväg lite. Att sitta inne en hel dag blir ingen bättre av!

Bloggar mer i eftermiddag! Ha en trevlig lördag och hoppas att ni har lite piggare väder än oss =)

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback