Röda rosor

Tyvärr har vi inga dyra rosor på jobbet. Men vi hade röda ;-) Dom fick självklart följa med hem till min kära idag. Mycket uppskattade blev dom och nu pryder dom köksbordet :-)

Kvällen har vi spenderat hemma hos Fam Lööke. Lite fika och lek blev en perfekt avslutning på våra förlovnings dagar ;-)
Vi har redan nu börjat dra upp planer för nästa sommar. Hoppas att det går i lås för då blir jag en ännu lyckligare människa ;-)
Barnen hade i vilket fall skoj och somnade även denna kväll utan några problem ;-) Imorgon har vi en skön slapp förmiddag innan vi ska till dagis. Sista jobbiga passet innan fredagens kotispass :-) Då tar vi ÄNTLIGEN helg!!

Nu blir det sängen. Se klart det sista på Ocean innan ögonen faller ihop.

Godnatt på er!!


Kommentarer
Fru Jensen säger:

Hej!



Insåg precis att jag glömt svara dig...



Först och främst TACK för gratulationen på min födelsedag!



Barnmöbeln är från Rusta och kostade 599 kr inklusive parasollet.



Ha det så bra!



Kram Johanna

2012-06-06 | 23:17:34
Bloggadress: http://fru-jensen.blogspot.com
Fru Jensen säger:

Haha, det var visst en annan Lisa :-) Sorry!



Kram

2012-06-07 | 15:57:03
Bloggadress: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback