Samsung galaxy s3

 
Då har denna telefon flyttat in här hemma. Fick en riktig bra deal från 3 och eftersom det var dags att förlänga tackade jag ja =)
 
Har varit mer än nöjd med min iPhone. Har nog som många tyckt att kameran är av sämre slag. Ganska stort minus när man som jag vill ta mig kort. Sen kan jag sakna det enkla med iPhonen. Men det alltid svårt att lära sig en ny telefon ;-)
Har tidigare haft Samsung men aldrig en smartphone. Det var på den tiden som det fanns knappar på telefonerna ;-) Men jag har alltid älskat deras skärmar. Färger och skärpa är något utöver det vanliga. Och den här telefonen är helt amazing!!!
 
Ska nu försöka att sätta mig in i den här godbiten. Wish me luck ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback