Vimplar

 
För ett par veckor sedan sprang jag på dessa fina vimplar till Melles rum. Har länge varit på jakt men dom jag sett har antingen varit för korta eller alltför dyra.
 
Den här hittade jag på Åhlens för ynka 79 kr. Den är lång och med ett roligare mönster. Tidigare har det varit så pojkigt med blått, ränder och prickar. Visst det är sött och kanske passar mer för bebisar. Den här känns mer "vuxen". Kan han ha i sitt rum många år framöver =)
 
 
Hela rummet blev lite mer livligt när vi satte upp vimplarna. Mitt nästa projekt är att göra någon slags board att sätta upp teckningar mm som kommer från dagis men som även ritas här hemma. Jag älskar att kunna titta på allt som barnen skapat. Varför gömma undan det i lådor??!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback