Cupcake dress

Man måste bara älska namnen på House of lolas kläder. Uppfinningsrika och söta =)
Namnet Cupcake dress är den ena klänningens namn som jag köpte. Den skriker sommar 2012. Pastellig och söt!


Cupcaken ;-) Passande om ni frågar mig.

Choclate dress - tunn & mjuk froteé.

Blev ju även en blus/tunika. Den ser jag mig ha till ett par sköna jeans. Tror även den kan funka fint till kjol =)


Evening blouse folklore.

Igår pratade vi lite här hemma om att jag skulle börja sälja Lola kläder själv. Men jag vet ärligt inte. Jag tycker det skulle vara roligt men jag värdesätter min lediga tid. Familjen kommer först!
Min man tyckte att jag skulle ta mig en funderare. Hur tycker ni att jag ska göra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback