Dit ut vill jag!!

Blir så förbannat glad över alla inlägg på bloggar och FB om hur skönt det är ute. Imorse när jag gick till jobbet var det kallt och blåste!
Nu är det dock skön vårtemp och solen skiner från en klarblå himmel. Vet ni vad det bästa är?? Jag kommer inte få ta del av denna fina dag. Nej jag får känna på den småkyliga kvällen istället!! Tror ni förstår hur bitter jag är att behöva jobba hela dagen!?

Snart är rasten över. Dags att ta tag i alla uppgifter och få timmarna att gå. Är nog inga större problem då fredagar är fulla med to dos och kunder. Men jag gillar det, fredagar är speciella :)
När jag kommer hem blir det pepparbiff och lite vin i glaset. Långt ifrån fel det ;)

Trevlig helg på er!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback