En Mamas morgon

Underbara tulpaner som pryder köksbordet! Snart är dom ett minne blott...gäller att köpa så länge dom finns =)

Underbara soliga morgon/förmiddag =D Är helt till mig! All sol och värme gör hela mig sprallig. Gårdagens glada jag är fortfarande här och jag ser inte att det kommer fösvinna under helgen!
Vi har redan dragit upp lite planer för morgondagen. Kommer bli härligt familjemys hela lördagen. Gott för kropp och själ!

Har druckit massor med kaffe . Njutit av solen som skiner in genom fönstret. Cykelturen till och från dagis kommer vara helt fantastisk. Tror att stägningen på jobbet kommer gå riktigt bra. Visst att jag inte får vara ute i solen. Men jag ska äta lunch och dricka kaffe på lastkajen - i solen =D Kanske man tom får lite färg på nosen?!

Önskar er en fin start på helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback