Jag möter våren i denna

Jeansjackan jag fick av mamma i söndags =)


Det är alltid lika skoj när mamma börjar att städa ur sina vrår och hittar saker hon aldrig använder =D
Fick med mig denna jenasjacka hem, från Fornarina. Kommer ni ihåg det märket?? När jag gick i gymnasiet för sisådär 10 år sedan hade alla deras jeans ;-) Jag själv hade flera par och ett av dom används fortfarande. Mycket sköna och tunna, så nu när det blir vår och sommar är dom otroligt sköna att ha!

Får nog säga att mina vårjackor är klara för detta år. Med min nya kappa och den här jeansjackan behöver jag inte köpa någon mer. Har ju även några gamla hängande i källaren ;-) Är nog snart dags att byta ut vinterjackorna mot tunnare häruppe. Får bli en sväng till källaren i helgen. Tar nog med alla vinterskor också. Bara barnens fodrade stövlar om får vara kvar. Med en lerig tomt på dagis kan det gå åt ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback