MÅNDAG

Äntligen har vi tagit kväll! Har varit en skön start på veckan, vet inte varför men ibland får man DEN där känslan =)

Barnen jag idag hämtade på dagis var nog mer skitiga är rena ;-) Men skoj hade dom och det är just det som räknas! Det sköna vädret gör att dom är ute ÄNNU mer. Vi är inte dom som klagar för all frisk luft är bara bra. Sen är det ett extra plus i kanten att dom blir lite tröttare ;-)

Ikväll ska jag ÄNTLIGEN få mitt hår fixat. Lite lyx att sitta hemma framför tvn med världens bästa Maria som snyggar till frillan =D Har inte helt kommit fram till hur jag vill göra. Skulle vilja testa något nytt men jag vet inte...
En sak är dock säker - hejdå hejdå hemska utväxt!

Önskar er skön start på veckan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback