Rakt & blont!


Inte den bästa bilden men nu är jag snygg i håret igen =)

Nej jag valde att inte klippa lugg. Är verkligen supersnyggt men jag har självlockigt hår och det kräver styling varje dag. Är inte den orken jag har varje morgon ;-) Att bara slänga upp en svans är bra skönt ibland.
Den fula utväxten är borta och nya snygga blonda slingor är på plats. Om några veckor ska vi lägga i lite mer färg på sina ställen. Lyx? Ja det kan du hoppa upp och sätta dig på =D

Nu blir det att krypa ner i sängen och ladda för en ny dag på jobbet. Imorgon är det planfritt. När jag slutar blir det en massa mys med grabbarna. Det ser jag fram emot!

GOD NATT!!


Kommentarer
Tullan säger:

You are drop dead gorgeous Lisa :)



Kram

2012-03-12 | 22:56:11
Sofia - Lottar ut ett presentkort på 1000 kr hos Nelly.com! säger:

Hur är det? :D

2012-03-12 | 23:35:48
Bloggadress: http://byfia.com
Anonym säger:

Hi.

First time i comment, longtime follower...



Damn you look SOOO fine..

2012-03-13 | 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback