Lång dag med ett perfekt avslut!

Vart tog 17 maj vägen?? Min torsdag försvann i ett nafs.
Först jobb 8-18.15. Timmarna fram till 16 vet jag inte vart dom tog vägen!? Hade sällskap av A på jobbet och då går det som en dans. Tror det syns hur glad jag är när vi jobbar ihop. Jag småmyser hela tiden, ler och skrattar. Det är kul att jag med någon som man hela tiden har så skoj med!

Efter jobbet åkte jag och en chokladkaka hem till Emma. Nya naglar stod på schemat men även fika och lite gos med Leyton innan han gav upp för dagen :-)
Timmarna försvinner i ett nafs och jag åker därifrån med snygga tassar - som vanligt. Tills nästa besök ska det spånas nya idéer ;-)
Kom hem till strax innan 21.30. Agerade pizzabud till min man. Hann med att se slutet på andra perioden. Efter tråkigt slut på matchen la vi oss i sängen sen tog det inte lång tid innan jag somnade ;-)

Gårdagen var verkligen perfekt från början till slut. Glad över att barnen vaknade 05.30 så jag fick mysa med dom. Glad över mitt jobb, glad för min fina man. Livet är extra underbart ibland!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback