Löpning & en brottningsmatch

Trots att det ikväll tog emot att ge sig ut på löptur tog jag mig i kragen. Grabbarna valde att ta en brottningsmatch i vår säng. Fick ett Godzillavrål av Mille precis innan jag gick :-) Tror det skrämde upp mig lite...

Turen gick så jäkla bra idag. Får nog säga att delmål två är nått - ett jämt tempo.
Det gick lätt idag. Släppte alla tankar. Igår med Sofie blev det en massa babbel mellan flåsen ;-) Men jag gillar det med. Att kunna kombinera dom två delarna.
Idag höll jag nästintill samma snitthastighet hela vägen. Märker att det finns extra att ta av hela tiden. Jag orkar att öka på mer när detgår uppför. När det går utför, ja då ökar jag på. Helt sjukt vad skönt det är :D

Tiden idag var helt fantastisk! Jag nådde nästan mitt delmål tre. Det är att springa på 16 min jämt eller under självklart :-) Känner att jag är där och nosar nu. Det är nära men ändå långt bort. Jag vet ju aldrig hur nästa tur kommer att gå?!

På tal om något helt annat. Ni måste bli bättre på att kommentera :-) Det är verkligen så kul att ni är så många som följer mig varje dag. Men det skulle vara skoj att få mer feedback av er :-) Höra lite vad ni tycker och tänker!
Inga måsten dock ;-) Både bra och dåliga saker är välkomna!

Nu blir det fotboll med min kära :-)
God kväll!


Kommentarer
Emma säger:

Du är asgrym gumman!! För några veckor sen var det en lite negativ Lisa jag hade ett träningasamtal med & vipps är du värsta löparen, det bevisar bara att ALLA kan! Bästa förebilden ( även på många andra sätt) kraaaam

2012-05-30 | 20:51:26
Bloggadress: http://lindbergemma.wordpress.com
Lisa säger:

Ahhh Emma du är en solstråle =)



Beundrar dig som människa. Tänk att du klarar av plugg, jobb, familj, vänner och allt vid sidan om. Aldrig att du tvivlar, för innerst inne är du en superwoman och du vet det!!



KRAMAR!

2012-05-31 | 11:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback