Signerat Melvin

Dagens barn är fenomenala på det här med telefoner. I flera fall kan Melle tom mer än mormor ;-)
Är kanske inte så konstigt att dom är så duktiga då allt handlar om att dra och peka. Är lättare än att trycka på olika knappar för att saker ska ske på skärmen. Det är kanske är så att dagens mobiler är mer barnvänliga??!! ;-)

Vi kom för en stund hem från stan. Vi skulle ner och köpa byxor + PCspel till pappan i huset. Fick fint sällskap och hjälp av mina föräldrar. Då jag inte valde att ta med ståbräda är Melle väldigt sugen på att gå på upptäcksfärd. Så ett par extra ögon som håller koll är aldrig fel =)
Innan vi åkte hem blev det en fika. Melle han parkerade sig i morfars knä med min telefon. Vad jag inte först visste var att han satt där och tog kort. Nu i efterhand när jag tittat på dom så ser jag att dom är långt ifrån dåliga. Vissa är nästan bättre än vad vuxna tar i dimman ;-)

En sak är säker, när jag var tre år tog inte jag sådana här kort =D


Mille och min syster.

Herr sötnöt =)

Jag fick vara med på ett hörn ;-)

Mormor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback