Body mist

Denna underbara body mist handlade jag igår. Den luktar så fräscht!
På ett sätt gillar jag kroppssprayer mer än vanlig parfym då dom inte ger ett lika tungt intryck. Dom är lättare och enligt mig doftar dom längre med!
 
Finns massor med olika dofter och för 125 kr kommer jag nog köpa fler ;-) Är så skönt att bara spraya på sig efter duschen. Är även bra då man kan ha flera dofter och variera sig med. En för varje tillfälle ;-)
Men ikväll ska jag inviga mitt nya bodybutter med vaniljdoft. Älskar body shops bodybutters. Dom hjälper att håla torr hud borta och går snabbt in i huden. Ett extra plus för att dom är rätt så dryga med =D
 
Nu ska jag börja föbereda middagen. Kyckligen ska kryddas och sedan in i ugnen. Missade att ta upp dom efter lunch så dom är lite frusna fortfarande. Kan ju inte ha allt i huvudet..;-)
 
På återseende bloggisar!
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback