Första november!

Första glöggen intogs igår kväll =)
 
November är nu här. Frost, minusgrader och snart snö. Ja det är november för mig. Förbereda inför julen och nästan det bästa med allt - lyssna på julmusik ;-) Vet att några redan har börjat. Har ni med kanske??!! =)
 
Är verkligen ljuvligt med glögg och igår kväll premiärdrack vi. Blev bara en mugg, var som sagt en liten premiär. Men nu när vovember är här får man faktiskt börja dricka. Det är perfekt när man pysslar. I år ska vi pyssla massor med barnen. Älskar deras ljuslyktor som dom gjorde på dagis förra året. Dom står framme året om!
 
Idag är det jobb hela dagen för min del. Börjar 10.45 och slutar 20.15. Det betyder att jag kommer vara ifrån mina grabbar hela dagen. Lite jobbigt men vi har ju helgen ihop =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback