Fredagskväll!

 
Har inte riktigt tagit helg än. Kommer göra det imorgon kl 15 ;-) Först ska en familjedag avklaras på jobbet. Vi kommer ha besök av tomten, en ponny, fiskdamm för barnen, provsmakning och bra priser. Så jag hoppas att ni tittar förbi butiken imorgon =D
 
Idag har jag jobbat medan grabbarna varit i busfabriken. Eftersom min man jobbade kväll i tisdags var han ledig idag. Så dom röjde i fyra timmar innan dom åkte hem och förberedda min hemkomst ;-) Är skillnad att bara jobba till 18 och inte 20.15. Man får så mycket mer av kvällen!
 
Ikväll är det ju permiär för På spåret. Min man har tjatat in 10 veckor på att det ska börja och nu är det äntligen dags. Vi ser varje program varje år, så visst är vi lite pensionärer ;-) Men jag anser att det är ett otroligt underhållande program.
Först får det bli en dusch och natta barnen. Sen myser jag och min kära upp oss i soffan ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback