Midvinternatts blå

Som vanligt kan man inte känna sig snyggare än när man lämnar Emma! Tänk vad lite färg och glitter kan göra ;-)
 
Idag var det sista besöket innan jul & nyårsnaglarna. Då kommer det bli discogiltter på hög nivå ;-) Den här gången fick det bli en liten försmak. En härlig mörkblå med silver plättar. Färgen får mig att tänka på mörka vinternätter. Perfekt nu när vi är på väg mot just den tiden =)
 
Nu har jag korta snygga naglar igen. Imorse trodde jag att mina långa, skitiga, trasiga och fula naglar skulle hänga med veckan ut. Men inte när man har bästa Emma. Hon lyckas ju alltid att klämma in en ;D Bortskämd och avsnackad kan jag nu ta en dusch och sedan varva ner.
Grabbarna sover och mannen kommer nog snart hem. Lite Arne Dahl innan sängen och en dag med utbildning väntar. Imorgon syns vi i Tranås!
 
Ciao Ciao och god natt på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback