Sovmorgon

Kom hem strax efter 19 igår. Då var farmor och Göran här. Dom passade grabbarna medan jag var borta och Christian på föräldramöte. Så lagom efter jag kommit hem lade sig grabbarna och sov :)
Jag somnade i soffan och blev väckt när maken kom hem. Fick det lite jobbigt med magen efter dagen i Sthlm så det var skönt att ligga i soffan med tjocka täcket ;)

Idag sov hela familjen ut till 7.30. Tror alla behövde det efter gått upp tidigt flera dagar på raken. Så nu har vi haft en lugn skön förmiddag innan dagis :)

Gårdagen var mycket trevlig. God mat, mycket info, skratt och lite tårar när barncancerfonden pratade. Får nog sammanfatta det hela med att jag känner mig taggad inför julen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback