Vilken start!!

06.44 vaknade vi imorse. Det betyder att vi hade ungefär 30 min på oss att vara utanför dörren. Men vi hann med allt från påklädning till frukost. Visst det var lite stressigt men vi hann =)
 
Dagen har annars försvunnit i ett skönt tempo. Jobb fram till strax innan 16 och nu tar vi igen oss en stund. Snart ska vi ge oss iväg. Barnen till mormor, mannen till öppet hus på jobbet och jag ska ha en date med Emma. Äntligen ska jag slippa ha mina händer fickorna ;D
Även om vi kommer spendera mycket tid hemifrån idag, så får vi göra det med något vi gillar. För mig är en stund borta avkoppling. Att bli ompysslad och få känna sig lite fin är något jag verkligen njuter av!
 
Lovar att blogga när vi kommer hem igen. Då får ni se det färdiga resultatet med =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback