Feel better soon

 
Blev som jag befarade - hela familjen är sjuk! Snoriga näsor, ömmande halsar och trötthet. Är än så länge bara jag som inte blivit sämre. Alltid något =)
 
Får bli hemma idag och ta hand om framförallt en kille med en ond hals. Melle vaknade igår kväll och klagade över att halsen värkte. Imorse lät det som han svalt en golfboll. Det enda som glädjer just nu är att ingen har feber! Så förhoppningvis blir det inte värre!?
Hade räknat med att Mille skulle bli sjuk pga att han ätit pencillin mot öroninflamationen. Men brorsan hann före, Mille är fortranade bara snorig och hostig ;-) Hoppas att lite kurering hemma hjälper till att hålla det värsta borta!? Håller tummarna för att maken inte blir sämre heller. Just nu är det lite jobbigt då hans socker åker berg & dalbana. Första gången han blir riktigt sjuk sen han fick diabetes.
 
Får nu se hur länge jag klarar mig undan alla sjukdomar. Har ju haft en hostande och snörvlande Mille brevid mig i sängen under en veckas tid ;-)
Det är tur att kärleken till familjen är stark. Den gör att man orkar trots all brist på sömn =)
 
KRAM på er denna tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback