I den friska höstluften...

Vi gjord lekparken på förmiddagen. Solen sken och det var lä på gården. En perfekt höstlördag =)
Den friska luften gjorde att vi piggnade till och orkade hålla igång. Är så lätt att man annars slöar till sig om man inte far iväg och gör något.
 
Nu har vi fått lite lunch i magarna. Håller stenhårt på att försöka äta en riktig lunch mellan 12-12.30. Det går inte att tumma nu när pappan i familjen måste ha riktig mat =) Men jag kan inte klaga, det är faktiskt skönt att äta på jämna klockslag.
Nu istter vi här i soffan. Mille ska se på Nalle Puh men jag tror han somnar snart ;-) Gör inget för jag ska ner till stan om en stund och kolla synen. Den har ju blivit sämre och med kupongen om gratis synundersökning slog jag till =) Lättast är att göra det på helgen så slipper jag stressa under veckorna. Då har vi fullt upp som det är =)
 
Nej nu är det snart dags att åka. Hämtar mina grabbar efter jag är klar. Vi ska iväg på en liten utflykt ;-) Men jag återkommer senare i eftermiddag. Är ju hockey kl 16 som vi måste se =)
 
Hoppas ni har en solig och fin lördag!
KRAM.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback