I ♥ shopping

Blev mycket handlat under resan. Kan nog inte visa allt men lite delar jag med mig av :)Grabbarnas saker struntar jag i. Blev leksaker i form av bilar och båtar. Men även varsin ny one pice :) Har dock valt att visa er dom sötaste vantarna jag hittade till Mille.
Söta vantar som ser ut som igelkottar. Hittade dom på en marknad när vi var på väg tillbaka till båten :) Två nya blusar varav den i orange var i 100 % siden. Men med 30% på båda blev det lite billigare ;) Invigde den redan på kvällen tillbaka till Sthlm. Reafynd från tax freen. För under 300 kr fick jag en ny parfym och body scrub :) En ny väska blev det också. Passade perfekt att ha på båten. Lite inredning hann vi med att köpa också. Maken kom på en fin idé hur vi ska göra. Blev förälskad direkt :)Nu har ni sett lite av det vi kom hem med. Ska göra lite lunch snart innan jag ska till jobbet. När jag kommer hem får jag höra hur första riktiga dagen på mannens nya jobb gick :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback