Öroninflammation

Japp, det var en dubbelsidig sådan också. Jag ska aldrig mer påpeka hur länge barnen varit friska ;) När man väl gör det så insjuknar dom med dunder och brak!

Är verkligen sådan skillnad på Mille dag och kvällstid. Han är pigg och god fram till 18. Sen blir ögonen hängiga och febern kommer krypande.
Även denna kväll har bjudit på lite tårar. Så fort han somnat så kommer även den hemska hostan. När den väl gör det så vaknar han.
Nu har han fått lite alvedon och vi hoppas på lite mer sömn inatt. Men tyvärr tror jag inte det :) Tur att jag är ledig imorgon ;)

Nu ska jag återgå till hockeyn. Efter det smiter jag in till sängen och slappar framför Tv:n. Tror tyvärr jag lär somna rätt snabbt ;)

God kväll och sov sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback