Trööööt

Då var torsdagen här och vi tar redan nu helg :D Imorgon har vi tagit semester och då menar jag SEMESTER! Vi har blivit bjudna på en Helsingforskryssning av Christians morfar. Han fyller 80, så barn och barnbarn med respektive får följa med. Våra två små blir kvar hemma med mormor och morfar. Det gillar dom lite mer ;)Ljuger inte när jag säger att det ska bli skönt att komma iväg utan barn. Tro mig när jag säger att jag älskar dom mer än livet men ibland måste man få lite tid att återhämta sig. Den senaste tiden har varit intensiv och att få vila upp sig och få ny kraft är vad vi behöver. Att ladda upp batterierna och få bara våra. Komma bort från alla måsten. Det behöver man som förälder. Jag säger det utan att skämmas!Barnen har redan ätit mat och ser nu på film. Vi vuxna ska snart äta och sedan se hockey. Efter det blir det lite packning inför morgondagen.Bästa Maria var här för en stund sedan och friserade alla grabbar. Jag får snällt vänta till nästa vecka. Då är det bye bye till sommarutväxt ;)

Kommentarer
sofie säger:

Hoppas ni får en underbar minisemester! Nästa gång åker vi vi fyra ;) puss

Svar: Det vet du att vi gör. Och delad minihytt var det väl då med ;) Kommer sakna dig men vi får ses nästa vecka. Puss vännen
Lisa & Christian Rudqvist

2012-10-11 | 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback