V Ä N N E R

 
Vår eftermiddag bjöd på riktigt trevligt besök av vänner. Fam Lööke dök upp men även fina nyblivna bruden Ramona =D Tanken var även att hennes make skulle varit med men han fick lite förhinder.
Är verkligen så skoj att vi har flera vänner som vi kan umgås ihop med. Är tyvärr inte många par som vi umgås tajt med. Men här har vi två av våra närmaste och det är underbart att vi alla kan dela våra små livsöden ihop ;-)
 
Min vänkrets är liten men unik. Jag tror inte på att ha hundra vänner, nej tio räcker gott åt mig. Det är kvaliten och inte kvantiten som räknas! Är något jag insett på äldre dagar, när jag var ung tänkte jag nog i andra banor.
Nu delar jag glädje och sorg med dom som jag känner mig trygg och säker med. Där ingen dömer mig utan alltid finns där med ett skratt eller en axel att trösta sig mot.
 
Jag tror att mina närmste vänner vet vilka dom är. Till er vill jag säga Älskar er!!
 
Nu tar jag kväll. Imorgon drar en ny vecka igång, mycket skoj som väntar. Vissa saker ger mer fjärilar i magen ;-)
Ha en skön avsluting på denna fina höstdag =)
 

Kommentarer
Sofie säger:

Älskar dig med vännen, puss

2012-10-07 | 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback