Vilken kombo!!

Bild lånad från H&M.
 
Nyhet hos H&M idag! Ett par ursnygga läderstövlar. Härlig konjaksbrun med snygg stickning upptill. Dom ger en lagom höst/vinter känsla. Tänk att sparka höstlöv med dessa på fötterna =) Tror inte jag är ensam om att vilja göra det!?
 
Priset är 999 vilket är helt ok med tanke på att det är läder. Det som gör att jag inte slår till på en gång är att jag inte kommer ha dom till vardags. Är inte direkt några ultimata lekskor när man har barn ;-) Dom skulle aldrig åka på när jag ska till jobbet. Tror inte att dom matchar arbetsbyxor ;-)
Skulle gärna vilja se dom live. Klämma lite och prova, som plattfot är det inte säkert att dom sitter skönt på foten. Får helt enkelt hoppas på att butiken i stan får in dom. Har ju närmare 200 kr i bonus att handla för =D Då blir dom ju lite billigare...
 
*****************************************************************************
 
Mille har sovit något bättre inatt. Han har fått en hemsk rosslig hosta. Så inatt var det den som gjorde att han vaknade. Så det här blir en dag med mycket kaffe =)
 
Nu ska jag ta tag i lite tvätt och sedan blir det nog bullbak. Perfekt när man måste spendera en dag inne =)
 
KRAM på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback